Tisdag 3 januari

Hej!
Mår mkt bättre idag! Kunde sova hela natten vilket var superskönt! Nu har jag dushat ( var verkligen behövligt!) och nu äter jag frukost. I söndags åt jag ju INGENTING!! I går åt jag en clementin och två i tvingade mackor. Inte mkt det heller. O inget fram tills nu (klockan ett). Shit så avmagrad jag kände mig! Magen helt platt, höftbenen sticker ut, till och med axlarna är knotiga. På bara två dar. Sjukt. Aja nu äter jag två mackor med ägg och kaviar och dricker te! Åh som jag saknat te! Inte druckit det sen fredags morgon!!!
Vet inte omd et är så smart att anstränga sig i dag över huvudtaget, känner mig inte helt hundra än (hade ju feber hela dagen i går) så när jag ätit upp ska jag ut o ge hästarna mat o få frisk luft och sen ska jag bara slappa framför filmer och dricka te! Underbart!
Ha de gött alla fina och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag har aldrig kommenterat en blogg förut men kände nu att jag var tvungen! jag har samma mål som du, bli tight och som en victoria secretmodell. men krepet att bli som dem är att äta lite var tredje timme! annars ställer kroppen in sig på svält. du kan inte gå tre dagar och äta en clementin och två mackor. din kropp ställer in sig på svält och suger ut sig allt och du kommer må skit under hela tiden. byt ut kolhydraterna istället, drick mycket vatten, ät mycket frukt och grönt och ät var tredje timme är mina tips. då lovar jag att du kommer nå dina mål ock må bättre på vägen (typ kunna bajsa också. nyckeln ligger i att hitta något som fungerar i längden, och det gör inte en clementin. hoppas att du tar till dig detta. jag vill dig bara väl. hejdå.

2012-03-11 @ 15:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0