Nytt år

Hej sorry att ja inte bloggat. Har mått piss sen nyår. Hade världens bästa fredag kväll och lördag/lördagkväll hos min vän och hela hennes släkt. Det var nog den bästa nyårs aftonen ever! Dock på natten runt 4 tiden när vi skulle lägga oss blev jag o min kompis jätte illamående. Vi vaknade om vart annat och spydde flera gånger! Usch det var vidrigt! :S Hatar att spy. Spydde igen på morgonen (spydde 3 eller 4 gånger, kommer inte ihåg... o fick magkramp/kvääljningar men hade typ inte mer att spy upp..) så jag ringde pappa så han kom o hämtade mig. Sov fram och tillbaka och fick i mig lite vatten som jag spydde upp på eftermiddagen. Har bara druckit vatten sen dess (förutom en clementin som jag tvingade i mig) sen lrdag kväll. Är inte h ungrig eller sugen på mat. Men har inte spytt mer vilket är skönt!
Har haft feber sen i går kväll, vaknade typ 40 gånger i natt och har haft ont överallt! Ryggen, huvudet, bröstet osv osv. Usch!! Svettas som en galning just nu!! :S
Kanske får försöka få i mig ngt att äta men är inte alls hungrig. Eller sugen för fem öre så vet inte.
Hoppas ni hade en bra nyår! Det nya året kunde ju hastartat bättre för min del iaf...:P

Kommentarer
Postat av: S

krya på dej! kram<3

2012-01-02 @ 14:10:03
URL: http://kilogram.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hoppas du mår bättre snart! :)

2012-01-02 @ 14:32:25
URL: http://blifintsmal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0