Dagens in och ut

Har ju vart snuvig o "svag" idag så har inte orkar göra ngt tyå, blev helt slut av stallarbetet!
IN:
  • En halv kopp jordgubbsyogurt, te
  • 1 tekaka (hade två tekakor men åt halva av båda, den ena med skinka på och den andra med ägg), te
  • 2 mackor (tog bort kanterna) med lite makrill, 1 skiva tomat och 2 tunna skivor ost.
UT:
  • Ridning (45 minuter kanske??)
  • mocka + annat stallarbete.
Klarar knappt få i mig mat. Är inte sugen o inte så hungrig heller...
Min kropp är annrlunda. Alla ben och sånt sticker ut mer och jag  känner mig avmagrad! Att känna mer ben är rätt så skön känsla faktiskt! Gillar de... Har inte så jätetydliga ben men nu kommer dem fram igen! :D Och har inte ätit ngt onyttigt/sött sedan nyår! Ska verkligen föröska hålla mig så länge som möjligt! Det svåra är att hålla sig bortaa hos mamma där de finns kola och pepparkakor.. Men ska försöka! En vecka minst vill jag klara! Det borde jag!
Ska försöka få i mig gröt i mroogn till frukost och sen får jag se hur jag mår fram  mot lunch efter jag ridit. Te ska jag iaf dricka i mängder så jag får i mig något! :)
KANSKE vågar väga mig i morgon och KANSKE vågar skriva det... tror inte de men KANSKE! :)

Kommentarer
Postat av: S

visst är det underbart med ben!:)

2012-01-05 @ 01:01:19
URL: http://kilogram.blogg.se/
Postat av: Johanna Kvarnström - makeup artist

Sv: Tack så mycket! Det värmer att höra! :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0