Tisdag 3 maj

Hej hopp! :D
Kan tala om att jag är på så bra humör! :D Lite trött men ändå så pigg!!! :D Har ätit normalt idag (eller åt en hejdundrans god och stor o nyttig frukost) men jag har vart pigg och glad hela dagen! :D Känns jätte bra!! Märkte idag hur skillnad denna stora o nyttiga frukosten gjorde skillnad! I vanliga fall t tisdagar super jobbiga och jag ät alltid vrålhungrig och helt slut. Men idag var jag knappt hungrig när det var lunch och jag var pigg hela dagen! :D Känndes underbart verkligen! Kommer ett in/ut inlägg i kväll!
Käkade middag på skolan och sen när jag kom hem åt jag lite kyckling/thairöra och knäckebröd med keso på. Plus en kopp te. Senare tar jag nog bara en apelsin till kvällsmat! :D
Åh kan säga oxå att jag tränat idag!! På idrotten i skolan körde jag cykling/spinning på lektionen. Höll på i 35 minuter i lagom takt (är trots allt fortfarande förkyld). Först var målet 30 minuter men när ja klarat de tänkte ja köra tio minuter till men den jävla sadeln på cykeln gör så att man får så jävla ont i röven!!! :O Aja så de känns gör bra nu! :D Senare blir det situps och rumpövningar! :)
I morgon har jag nationella prov i engelska så ska äta en stor och god frukost i morgon oxå hihi :D Gör inlägg senare om det! :D
Hur har ni haft det?? Kram<3



Kommentarer
Postat av: Ana perfect

Ja det kommer vi, så snygga så! :D Jag mår faktiskt bra när jag inte äter, men jag mår bra när jag äter nyttigt också som typ sallad :) fan jag ska skita i Cola zero dieten, det måste vara den sämsta någonsin egentligen. Man kan ju inte leva på cola liksom, har dessutom aldrig druckit det förut.



Innan studenten så känns det här som ett bättre alternativ då jag inte har så mycket tid till att träna. Inte träna mer än att gå på mina danslektioner alltså... så då vill jag ju inte äta för mycket heller :) Kram <3

2011-05-03 @ 18:13:21
URL: http://anaperfect.blogg.se/
Postat av: Ana perfect

Det bästa är ju som du säger att äta lite och nyttigt, och ofta. Då mår man verkligen som bäst :) Men jag är alltid rädd för att äta för mycket, det är nog det som är problemet. Jo det känns skönt med studenten men har så jäkla mycket att göra innan... lite panik haha :) Kram <3

2011-05-03 @ 18:25:17
URL: http://anaperfect.blogg.se/
Postat av: Miss Cupcake

ja, det är verkligen mer än man tror :P men kycklingen innehåller ju en del plus keson. det är de som innehåller mest. men det är nyttig mat och det är runt 400 kcal en måltid ska ligga på för mig, så det var perfekt :)



åh vad härligt! jag tycker verkligen att du ska skriva ner exakt hur denna dag fått dig att må, hur du åt och hur dina tankar gick, så kan du gå tillbaka och läsa det när det känns svårt, för det kommer det göra. är man van att svälta sig från dag till dag så finns beteendet kvar och är svårt att bli av med. att läsa hur bra du mådde kan hjälpa dig då :)



Kram

2011-05-03 @ 19:20:37
URL: http://misscupcake.webblogg.se/
Postat av: frida

vill ha sommar nu och en smal kropp! Vi klarar detta allihopa.

2011-05-03 @ 20:22:16
URL: http://frideliine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0