Tillbaka!

Är hemma från kalaset nu. Säger bara att shiet vilken tur att jag tränade 30 minuter innan! Fick 3 smörgåsar med rödbetssallad o ägg på en, räkmacka va den andre o den tredje va de potatissallad och rostbiff på. Det var inte så mycket på dom som tur var! Åt dom tre iaf och tänkte inte äta nån efterrätt men de va inte det lättaste! Tog en tåskakaka bit. Den var god men hade klarat mig utan oxå :( Tur iaf att jag tränade innan! I morgon blir det inte så mycket mat känner jag... :)
Nu blir det duscha håret och sen plugga o göra situps o sen sova! Usch mår lite illa av all maten som va :O :(

Kommentarer
Postat av: Twiggy♥

Var rädd om dej:)<3

2011-05-05 @ 14:36:00
URL: http://misstwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0