Start vikt o mått 2a maj 2011

Här är min tabell som det ser ut just nu. Då ska vi se hur det ser ut nästa gång jag väger o mäter (eller kommer ju väga några gånger innan oxå) till sommaren! Vet inte vilken dag jag ska ta än. Ska satsa först o främst mot 1 juni. Men sen beror det ju på om jag har mens då eller så för tar nog o väger o mäter nån vecka efter mensen :) Aja vi får ta de då men ska verkligen kämpa nu!! Dock är jag förkyld fortfarande men tar det lugnt nu i början! :)
.
Startvikt = 63 kilo
.
Mått:
Mage(under naveln) = 79 cm (OBS, svullen mensmage, på kvällen efter att jag ätit!!!)
Lår (vid ljumsken typ) = 56 cm
Lår (ovanför knät) = 42 cm
Arm (överarm mitt på) = 26,5 cm
.
Hm...Nu ska vi se om det blir någon skillnad om en månad! :D Förhoppningsvis ingen tjockismage haha för nu e den verkligen svullen oså av mensen :/ Men ja kan mäta den när den e platt o fin nån dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0