Schema för veckan

Såhär tänker min vecka se ut (ungefär) träningsmssigt. Har en massa plugg men ska försöka hinna o orka! :D De dagar jag tränar kommer jag äta nyttigt och ordentligt! Inte för mycket o inte för lite! De dagar jag inte tränar äter jag lite mindre men ändå nyttigt! :D
.
Måndag:
Powerwalk med mamma.
Tisdag:
Idrottslektion på skolan
Onsdag:
Crosstrainer ca 40 minuter (minst 30 minuter!!)
Torsdag:
Powerwalk (om jag ska till mamma)
Fredag:
Vilodag!
Lördag:
Ridning och det som blir. Inget extra (vet ju inte men)
Söndag:
Joggning i skogen ELLER crosstrainer 40 minuter (minst 30 minuter!!)
Tycker att detta ser bra ut! Sen kommer jag ju rida onsdag och lördag oså! Och ska försöka göra situps och ben o rumpövningar varje dag! :D
På torsdag så hoppas jag att jag ska till mamma o då går vi nog på en promenad! :)
Är ju fortfarande förkyld men har ju vilat nu o sen tar jag ju mediciner! :) Känns bra! Nu ska jag bli fit! Tjoho!! :D Kan ju unna mig lite gott på fredagen kanske :)
Hoppas ni fortfarande följer o stöttar mig för ni är underbara allihopa<3 Vill bara må bra o ha en snygg kropp! Så hoppas ni är med mig! :) Kram <3

Kommentarer
Postat av: Amanda - en blogg om bl a självförtroende/självkänsla

Sv; Härligt!

Hur har du firat valborg? :)

2011-05-01 @ 20:16:21
URL: http://skagis.blogg.se/
Postat av: ..

hur gammal är du om du går i skolan?

2011-05-02 @ 12:39:22
URL: http://mybestfriendana.blogg.se/
Postat av: Ana perfect

Cola zero diet? :) Kram

2011-05-02 @ 14:07:57
URL: http://anaperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0