Onsdag 4 maj- kort skoldag

Åkte in till skolan vid 9 o åkte hem halv elva. Skrev nationella prov i engelska och jag tror att det gick bra! :D Hoppas på mvg!
Till frukost åt jag: Havregrynsgröt, te, juice, 1 ägg, knäckebröd med keso på.
Nu är jag hungrig igen (4 timmar sen jag åt) och ska äta havregrynsgröt och dricka te. Plugga ska jag göra nu med! Sen ska jag sticka till stallet och rida och sen blir det lax och broccoli till middag. Sen i kväll på kalaset hos farmor skulle det bli smörgåsar med typ räkor, potatissallad och en massa sånt gott! Kommer äta så jag är nöjd med maten och sen skippar jag efterrätten! :D Kommer nog inte vara min favvorätt ändå så de e bra!
Vet inte om jag hinner träna idag eftersom jag har prov i morgon och fredag! Men har redan gått mycket. Gick till bussen (utan att bära något så kunde gå snabbt och röra på armarna ordentligt) och sen gick jag i skolan och till bussen från skolan och sen gick jag hem från bussen. Så sammanlagt har det blivit över en halvtimmes promenad! Sen ska jag ju gå till stallet och tillbaka + rida så då kommer promenaden bli ca 45 minuter. Så det kanske räcker idag om jag gör situps och sånt sen! :D
Nu är jag vrålhungrig och ska äta o plugga! Hörs senare! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0