Morgondagens planering

Ska äta lite mindre i morgon då. Vet inte vad det blir i skolan, tror att det var någon soppa. Sen vet jag inte vad mamma ska laga för mat...Säkert något nyttigt iaf! :D Sen ska jag ut o gå!
  • Frukost - havregrynsgröt, ägg, te
  • Lunch i skolan - en tallrik soppa, knäckebröd och KANSKE sallad
  • Middag hemma - ????
  • Kvällsmat - frukt!
  • Långpromenad :)
Vet inte vad mamma ska göra o hon svarar inte i tele men iaf så äter jag lite av det hon kommer laga.
Min mage känns ganska platt (fast fortfarande svullen av mens) och mina höftben känns tydligare! :D
Är iaf sjukt stolt över att jag tränade förut! :D Pluspoäng till mig YEYEYEY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0