Morgondagens planering

I morgon börjar klockan 2 så ja kan åka in då. Det betyder att jag kan göra vad jag vill till dess o jag tänker gå upp rätt tidigt i morgon, KANSKE träna om jag hinner men ut med hästarna ska jag iaf! :) Sen blir det inte så mycket mat under dagen för sen efter skolan ska en kompis T med mig hem och hon ville typ göra värsta maten o sen glass... Glass e ju bättre än godis iaf... :P Aja ska vara duktig tills dess iaf!
Ungefär såhär ska det se ut:
  • Frukost - 1 apelsin (väntar så länge jag orkar)
  • Lunch innan jag åker (typ runt ett) - havregrynsgröt + ägg
  • Middag - Det som jag och T ska laga (kyckling eller kött)
  • Övrigt - te, glass, KANSKE nån till frukt typ äpple
  • UT: Promenader! Och ridning osv!
Hoppas det blir en bra dag i morgon trots att jag ska vara med T och då kommer säkert obra saker slinka in i munnen men jag ska verkligen försöka!
Brun o smal! <3

Kommentarer
Postat av: camilla

Joo jag vet haha, de e oftast svårast att börjat träna men när man väl börjat så går de ofta väldigt bra :) du har aldrig funderat på o testa typ gruppträning?:)



Vad kul, duktig du är som klipper gräs :)

Jag var på sjukhuset, läxhjälp o sen var jag o pappa ute en sväng :D

Idag ska jag träffa en kompis :D

häärligt att du börjar så sent idag :D hoppas du får kul med kompisen sen :D

kram

2011-05-11 @ 07:27:58
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0