Morgondagens planering

I morgon är det en ny vecka. Efter denna veckan där jag tränade massor och åt lite mer har jag mått bra, vart pigg o glad oså men vågen har inte rört sig ju :O Vet inte om jag ska testa denna vecka oxå o se om någor händer... får se hur min aptit är för idag har ja inte vart så sugen på mat... Men i  morgon ska jag äta såhär ungefär:
  • Frukost - Havregrynsgröt, te
  • Mellis - 1 äpple (kanske)
  • Lunch i skolan - Jambalaya (pyttipanna med ris) (Va fan e de för rätt??? äter lite gran med sallad!)
  • Middag - Kommer nog värma lite tacokyckling som jag har i frysen. Antingen bröd till eller nån typ av sallad.
UT i morgon:
  • Promenad till skolan
  • Det ja går i skolan, till matsalen osv
  • Promenad hem från skolan
  • övrigt
Kommre bli hur många timmar som helst mellan frukosten och lunchen i skoan så om jag blir svinhungrg så kommer jag köpa ett äpple i kiosken. Så att det inte blir för långt imellan lixom. Sen vette fan va de e för mat i skolan haha men aja...Sen hinner jag kanske inte träna i morgon mer än det som blir av sig självt men vi får se...
Nu ska jag göra situps och sen sova! Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0