Morgondagen!

I morgon har jag nationella prov i engelska så ska till skolan klockan 9 och förhoppningsvis hinner jag ta bussen hem halv elva. Ska försöka hinna det! Då ska jag hem och rida och träna och plugga! Sen fyller farmor år också och är lite orolig för vill inte ha tårta eller så. Ska försöka skippa det :S Vet inte vad hon ska bjuda på heller men kanske blir smörgås eller något o då äter jag lite och ska försöka att inte ta efterrätt! Måste :S
.
IN&UT i morgon (ungefär):
  • En ordentlig frukost - Havregrynsgröt, ägg, te, juice + apelsin ELLER knäckemacka med keso!
  • Lax, broccoli och något när jag kommer hem. Eller när jag blir hungrig.
  • Något litet
  • Det som bjuds hos farmor...
  • Ska verkligen försöka träna 30 minuters crosstrainer! :D M Å S T E
  • Promenad till och från bussen (30 minuter sammanlagt, 15+15 minuter)
  • Promenad till stallet, stallarbete och ridning! :D <3
Längtar till morgondagen! I alla fall tills efter det nationella provet -.- ... Men hade helt glömt bort farmors födesedag och det ruckar på min planering och det gillar jag inte! :( Vill inte sättas på prov för JAG VILL INT EÄTA KAKOR ELLER TÅRTA!!!!! Är inte sugen så varför ska jag äta lixom? Onödigt bara. Får ju inte en snygg vältränad kropp av tårta o kakor lixom :O Aja löser det på något sätt. Hoppas det är något jag inte gillar o sen kan jag säga att jag är mätt. Kan ju äta innan jag går dit MOAHAHAHAH :D Nej men jag löser det iaf! :) Vill gärna träna crosstrainer i morogn och sen så ska jag rida!! :D har inte gjort det på länge nu. O sen promenaderna till bussen på morognen och sen hem igen är inte mycket men "många bäckar små, blir till en å" som man brukar säga :D
Godnatt på er fina<3
Älskar bilden<3

Kommentarer
Postat av: it's hard times for dreamers.

förresten, får jag lägga till dig i min länklista? ♥

2011-05-03 @ 23:44:53
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/
Postat av: Miss Cupcake

självklart är apelsin bättre än choklad, men många tror att man kan äta hur mycket frukt som helsy vilket man INTE kan.



jag tror att sunt förnuft är det enda som hjälper i längden :) man kommer inte orka pilla i, väga och mäta maten hela livet.

2011-05-04 @ 06:36:48
URL: http://misscupcake.webblogg.se/
Postat av: anna

Tack :D



ja, men du är duktig tycker jag. bra att du riktar in dig på sund träning än hetsträning. jag har faktiskt hört flera sga det, att när dom slutade tänka på all mat o vikt o sånt så gick dom ner i vikt. konstigt va?



och när du ska till farmor, tänk att det är ju inte kalas varje dag, så lite kan man unna sig :)

2011-05-04 @ 07:57:27
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: anna

Kaloriräknaren finns till iphone :)

men finns lite sidor på internet, vill du ha dom?



Lycka till på provet :D

2011-05-04 @ 07:58:19
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: camilla

Haha visst e vädret knas?:P



Okey, de är så härligt att du verkar må så mkt bättre nu när du äter mer:) visst är de otroligt vilken skillnad man känner? :D



Låter som en bra dag :D jag var på läxläsning, lagade mat och sen var jag o pappa ute med bilen lite :D



Kramis<3

2011-05-04 @ 08:27:37
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Ana perfect

Sv: Jag bestämde mig för att ändra till sön för att jag tycker att åtminstone jag inte alls är duktig på helgen. I veckorna går det hur bra som helst. Men om vägning är på söndagar måste man vara duktig och träna mm för att man vill se minus på vågen :)



Härlig planering! Idag ska jag också försöka äta lite mer, även om det kan bli svårt :) Kram

2011-05-04 @ 09:23:28
URL: http://anaperfect.blogg.se/
Postat av: Ana perfect

Ja :) Jag känner mig så peppad för att jag får ett par dagar till innan jag ska väga mig. Är lite rädd för att jag inte gått ned nåt sen förra veckan om jag väger mig på fredag då helgen var riktigt onyttig! :)

2011-05-04 @ 11:51:55
URL: http://anaperfect.blogg.se/
Postat av: Ana perfect

Kram <3

2011-05-04 @ 11:52:10
URL: http://anaperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0