Haft en paus

Hej!
Ja som ni säkert märkt har jag inte bloggat på ett tag och jag vet inte riktigt varför men har haft SJUKT mkt i skolan, har vart stressig, mått dåligt, haft ont, vart hungrig hela tiden till att inte vara hungrig alls men ätit ändå, inte orkat tränat, varit supertrött trots att jag sover på nätterna (tror det är en symtom från stressen), haft dåligt samvete för att jag försummar saker jag gillar och vill göra (t.ex hästarna och pianospelande).
Ja vad mer äckligt finns det i livet nu? Har pms dygnet runt känns det som. Överreagerar på minsta småsak och bråkar smått med mina vänner och föräldrar... Ont i magen och huvet har jag oxå! ÅH!!
.
Maten har jag inte brytt mig om, denna vecka har jag ätit hut mkt onyttigt som helst... WHY?!?!?! inte ens vart särskilt sugen.....Tror jag börjar bli senil eller nått med för glömmer bort saker...PLUS att jag har sjukt ont i min rygg! Typ HEJ jag är 90+.... -.-
.
Vad uppmuntrande jag är känner jag....
.
Slutar skolan om 3 veckor! Ingen längtar mer än jag jag lovar! Men vi har typ 5 prov till som ska göras o vi har denna veckan gjort 2... plus 2 stora uppgifter... STRESSSTRESSSTRESS!!!!
Funderar på att äta minimlt dessa tre veckor till skolavslutningen så man kan få vara fin när sommarlovet börjar... hmmm vill bli smal för är verkligen fet nu och jag gillar det INTE ALLS!!!
.
I morogn blir det bio, Ska se Pirates o the Carribbean 4 <3 OMG vad jag e taggad för den!!! :D :D :D
.
Ska försöka börja blogga igen men ni måste förstå att jag e så sjukt stressad nu! :( Mitt hjärta typ sticker och jag har en spirande varm känsla i bröstet för att jag e stressad! :(

Kommentarer
Postat av: anna

ta det lugnt. ingen kräver att du ska blogga supermycket. utan ta det i din takt. fokusera på skolan nu de sista veckorna, och blogga när du känner för det så blir det inte lika stressigt tror jag.

och strunta i maten om det gör att du mår dåligt just nu. du hade ju börjat en sund inställning till mat & träning. försök hitta tillbaks till det.



KRAM!

2011-05-20 @ 08:47:32
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: Alice

Usch, vad jobbigt, förstår känslan med stress. Man måste bara försökra tänka på en sak i taget. vet att det är svprt men man måste försöka

2011-05-21 @ 12:17:52
URL: http://aliceattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0