Dagens in/ut

IN:
  • Frukost - havregrynsgröt, ägg och te
  • Lunch i skolan - korvstroganoff, ris och sallad
  • Middag - 1 korv och rotmos (endast kolrot och morot, EJ potatis = nyttigare)
  • Kvällsmat - 0,5 grape, kiwi, 0,5 avokado, lite keso, 1 ägg o kaviar på knäckebröd, te, fil o flingor
  • Övrigt: 1 actimell
UT:
  • Skolan - promenad från buss till skolan (från musikskolan)
  • promenad hem från skolan
  • Pw ca 40 minuter
  • Situps, rump-övningar, armhävningar
Råkade äta lite för mycket till kvällsmat men känner knappt mättnad när jag har mens och är hungrig hela tiden så tog den där skålen med flingor... Var lite onödigt men gjort är gjort. Är ganska nöjd ändå! Är ju trots allt förkyld än o vill inte anstränga mig för mycket! :)
Puss o Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: camilla

Matmässigt ser de ju betydligt bättre ut än vad de gjort innan iaf :) o det är bra att du tillåter dig att äta tills du känner dig mätt, det är så det ska vara :D varför tror du att det är nyttigare utan potatis förresten????



Vad ska du hitta på idag?:D

kram

2011-05-03 @ 08:18:39
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: anna

det verkar som det är ett bra mål du har kommit på? :D



hur känns det?

2011-05-03 @ 08:56:28
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: Miss Cupcake

390 kcal faktiskt :) mer än man tror :P



precis, det är så sjukt onödigt att svälta sig! för man får inte ut något annat än att må dåligt. tror att du kommer må mycket bättre nu och se saker klarare :) för det gör man när man ger kroppen näring. kram :)

2011-05-03 @ 13:09:15
URL: http://misscupcake.webblogg.se/
Postat av: Ana perfect

Jo men grejen är ju att jag under ca 1½ år har gått upp det som jag gått ned. Och nu vill jag gå ner snabbt... men jag kommer göra allt jag kan för att börja äta lite mer än vad jag gör, men mycket nyttigare. Ska verkligen försöka :) det kommer i alla fall att bli lite yoghurt till frukost och sedan middag. Tack för kommentaren! Kram <3

2011-05-03 @ 17:55:10
URL: http://anaperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0