Dagen

Inläggen som jag publiserade igår kom aldrig upp förens nu? :O Aja nu e dom uppe iaf!
.
I morse vaknade jag på bra humör men de har ändrats som sjutton idag kan jag säga! :O Haft värsta humörsvängningarna haha från att vara hungrig, sur o gnällig till glad, sprallig o skrattar åt precis allting... Hm knas xD
O ni fattar nog inte vad äckligt hungrig jag har varit hela dagen :O Åt en stor portion gröt i morse o va vrålhungrig efter några timmar men fick ju inte mat förens 12... Då åt jag ris o korv i skolan o kyckling... fråga inte va de v för nått haha men gott va de. Åt inte så jättemkt men åt inte för lite heller. Helt lagom! :) Blev ingen frukt eller så men sen när ja kom hem var jag vrål hungrig! Gick in till farmor o hon bjöd på 2 mackor med 2 ägg o kaviar o rabarber kräm till. Gud så gott det var! Nu är jag hungrig igen :O Fattar inte varför jag är så hungrig haha!
Men mår lite illa oxå så vet inte om jag ska äta något...
Hela dagen har jag oxå vart sugen på glass så pappa köpte ett paket med krossad choklad men vet inte om jag ska ta nu... e inte så sugen längre :P
.
BTW så har jag fått hem hästarna och GUD så underbart att få ha dom hemma utanför huset! Det negativa är ju att jag inte får extra promenaderna till gamla stallet men de löser vi! :D HIHI
Borde träna men orkar inte idag! :( Har stutsat lite på studsmattan o tagit några promenader o ska göra situps... Får vell räcka :/ 

Kommentarer
Postat av: Peaches

Det blir så när man har "svält" sig länge. Så blir man typ omättlig.. Vad mysigt med hästarna! kramar :)

2011-05-09 @ 20:40:26
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan tänka mig ^^

2011-05-09 @ 22:10:32
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: N

SV: VI ska klara av att gå ner tills avslutningen! Vi klarar det, galant! :) kram

2011-05-09 @ 22:27:50
URL: http://smallintown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0