2a maj

Hejsvejs!
.
Idag börjar jag! Eller började vell redan igår men jag ska mäta mig sen tänkte jag och jag vägde mig i morse (även om den kanske inte stämmer eftersom jag inte gjorde nummer 2 och jag fick min mens idag) men kör iaf från och med nu men NYTTIG bra mat, LITE och OFTA och sen TRÄNA en massa!!!!! Sen kör jag i en månad (eller till efter nästa mens så att inte den påverkar -.-) och jag ska FASEN se resultat!!! :D
Kommer upp start vikt o mått sen inför denna testomgång!
.
För som sagt så har jag fått en massa dallrande fett på låren och magen som jag inte haft tidigare så jag ska se om detta funkar bättre! Jag ska inte äta för mycket bara!.
O vet ni! Såg en tjej på tv:n nu. Hon är över trettio år, brinner för mat och träning och FY FAN VAD SNYGG KROPP HON HAR!!!!!!!!!!!!! Hon äter och tränar o de e de jag vill!!! :D
Ska plugga nu o sen ska jag ut och gå med mamma! :)

Kommentarer
Postat av: camilla

Jaa du får ge det tid för muskler byggs ju inte över en natt :) glöm inte o ha minst en vilodag bara för annars bryts kroppen ner, den behöver dagar att återhämta sig på :)

Hur har de funkat med maten och så idag?:D

2011-05-02 @ 20:47:34
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0