24 maj 2011 - Dagens in/ut

Hejsan!
.
Vet inte vad dagens vikt är men skiter i att väg mig på ett tag då jag fick min mens i dag... Har sjukt ont i magen :( Och magen blev helt svullen nu på kvällen bara för de! :(  Fucking mens assa! Den va ju nästan platt o fin! ÅH -.-
.
Idag har jag vart ganska duktig faktiskt! :) :
  • Havregrynsgröt, te, ägg
  • Kålpudding, 1 minipotatis, sås, lingonsylt, sallad
  • 1 äpple med kanel och te
  • Havregrynsgröt, te
Inte så jättemkt ändå o inte för lite. Tänkte ta en kopp te till o kolla på desperate houswifes! :) I morgon är jag ledig från skolan! UNDERBART!!!! Sen går jag inte många dagar.... :D <3
.
Förresten, den 16 juni åker jag till Cananda i 1,5 vecka med mamma. Vi ska hälsa på hos syster som nu jobbar där under sommaren. KUL! :D Vill dock bli lite smalare tills dess!! :P Hoppas kan man ju :)
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Danni.

canada. wow.

2011-06-06 @ 02:21:14
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0