23 maj 2011

Morgonens vikt var 63,5. Suger men de var mindre än igår iaf o de e ju bra!
.
Idag har jag ätit:
  • Havregrynsgröt, te, 1 knäckemacka med ett ägg o kaviar
  • några matskedar hemmagjord rabarberkräm o lite mjölk
  • 1 knäckebröd med keso
  • havregrynsgröt, 2 koppar te
  • Övrigt lite havregryn haha
Rätt nöjd men blev lite fuckat för att jag åt havregrynen som den är. Dock är det sjukt gott men onödigt! Aja, syrran gav mig en nobless ask som tack för att jag hjälpt henne med smink och sånt till balen. Tack sa jag men har inte öppnat den... vill inte ha nu, vill inte förstöra att jag faktiskt ska vara duktigt nu ju! Åh fan!!!!!!!!!! :( Kommer inte äta av den i dag men vem vet vad som händer i morgon eller onsdag eller torsdag eller i helgen! ÅH!!! :(
Nu ska jag verkligen bli bättre på att blogga igen! :) Sorry guys<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag har hållt på exakt som du. försöker äta nyttigt och så lite som möjligt men man lyckas alltid bli sur på sig själv för att man inte ätit rätt. Jag har börjat med LCHF metoden det har hjälpt mig. jag har gått ner ett kg på en vecka redan:)

2011-05-24 @ 17:52:59
URL: http://liisagustavsson.blogg.se/
Postat av: e

heej söötis , det har varit jätte länge sedan vi har haft kontakt , men jag har inte bloggat så jätte mycket , har mått ganska dåligt , men hu är det med dig ? :) <3 KRAM !

2011-05-24 @ 19:08:55
URL: http://witheredflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0