1 maj

Hm konstigt det känns att skriva rubriken. Tiden går så fort! Om en månad och tio dar är det sommarlov! Helt sjukt! Måste bli lite smalare tills dess!! :D
.
Hade det underbart med bästis igår hos henne. Vå kollade på film, åt och myste! Det blev ganska mycket sötsaker oså men får ta igen det idag och under veckan och framöver haha. Det var så mysigt o kul så det kändes inte som att det gjorde så mycket :)
.
Idag så åt jag ju frukost hos kompis innan jag åkte hem så kunde ju inte äta havregrynsgröt utan det blev lite fil och cornflakes och en o en halv macka med ägg o kaviar på. Ett glas juice oxå till det. Plus att jag åt 3 chokladrutar -.- Lite onödigt men gott ändå. Aja nu e klockan kvart över två o frukostn åt jag runt 10 så de va ett tag sen. Börjar bli lite hungrig nu. Har vart ute och målat på nya stallet i över två timmar :D Eller grundoljade det bara :/ Men när det är klart ska jag måla det rött :D hihi
.
Ska ta o dricka en kopp te nu och vila! Kanske plugga lite för har två prov till veckan. Plus en labbrapport och en inlämning fast vet inte när de ska va inne. Mår fortfarande illa! Mamma tror att det är magkatarr :/
Vågar nog inte väg mig idag. Kanske inte i morgon heller. Vill inte att den ska visa plus!!!!!!!
Är fortfarande förkyld oxå så träning kan jag nog glömma! -.- Det spöregnar ute så undrar om ja kommer till stallet...
.
Förlåt rörigt inlägg... vi hörs sen!! :) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0