Trött chey...

Hejsan!
Åt havregrynsgröt till frukost och te. Sen en stor sallad på ett cafe (ingen pasta eller ris, endast kyckling och grönsaker och vitlöksdressing) sen när jag kom hem tog jag två mackor och en kopp te. Nu ska jag ta en till kopp te och sen blir det nån mer mat om en stund :P
Jag är så sjukt trött! Skrev fysikprov idag då och jag tror det gick bra :D Tog två lektioner istället för en haha det var ganska svårt och det tog lång tid men de gick bra ändå tror jag :D

Usch har inte riktigt nån ork till att inte äta! Är så slut efter skoldagarna så de e sjukt! Trots att jag sover mkt! SÅ därför jag äter ganska mkt nu men försöker att inte äta nått sött! Va sugen på oboy förut men motstod (YEY ME) och ska ta te nu då så kommer nog inte dricka de sen heller :)
I morgon kommer det nog bli nått för ska va med min kusin och sen på bio med min kompis. Sen ska jag sova hos min kompis efter bion :) MYS<3
Så det blir nog nått på bion då men kanske bara popcorn?? Det är ju inte direkt sött lixom :) Sen kanske nån liten chokladbit men bara KANKSE!!! Ska försöka att inte ta de.
Nu måste jag plugga lite trots min trötta hjärna :(
Hur går det för er sötnosar?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0