Tränat!!

Eftersom jag vart förkyld (och kanske har kvar lite i kroppen) så blev det bara 33 minuter på crosstrainern. Förbrände 200 kalorier vilket känns underbart!! I vanliga fall brukar jag förbräna 200 kalorier på 30 minuter men jag märkte att jag blev tröttare snabbare så jag antar att det var bra att ta det lite lugnare och inte köra i över 40 minuter. :)
Nu ska jag göra lite situps och sen duscha och sen frukost! Blir nog ett ägg också om jag orkar för proteiner måste jag ha efter träningen! :)
Åh vad duktig jag känner mig hihi! Om jag orkar och hinner kanske jag kör lite zumba sen ikväll eller lite senare! Men efter jag ätit oså ska jag iaf upp till stallet och då förbränner jag ännu mer! Ska så klart promenera dit oså! Detta tror jag blir en bra dag! :)
Ungefär såhär hade jag tänkt se ut till sommaren höhö! Tror ni jag klarar det? Trimma låren och magen lite och sola lite så jag får en brun härlig färg! Så är jag snart där :D

Värst vad positiv jag var idag haha :D Men det känns gör bra! Och jag är verkligen inte sugen på nått sött heller! :D
Hur går det för er än så länge idag??? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötis!



Det är helt okej med mig, jag kämpar på med skola och allt möjligt. Det känns bättre nu :) Hur mår du? <3

2011-03-12 @ 11:52:34
URL: http://proanaslave.blogg.se/
Postat av: e

Det går bra för mig också :)

2011-03-12 @ 13:12:05
URL: http://witheredflower.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Hur ser du ut just nu då? hehe

2011-03-12 @ 15:03:24
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0