Tränat nu!!

Har kört 30 minuter crosstrainer och förbrännde 206 kalorier. De senaste gångerna jag kört har det blivit 200 kalorier på dryga 30 minuter så idag körde jag lite hårdare vilket känns bra!!! Tog en halv citron pressat i vatten innan o det var bra!!
Nu är jag genomblöt och ska hoppa in i en snabb dusch! Sen blir det tv resten av kvällen.
.
Föresten så stannade jag en gånh under träningen för jag fick ont i foten men kämpade vidare ändå!
Gör nog lite situps och sånt sen! :)
Snygg!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: anorexicmonster

sv: det kändes inte bra att vara ensam, hatar att vara ensam... =/

2011-03-19 @ 20:50:10
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0