Torsdag 31 mars

Hejsan!
Ligger i soffan o vilar då jag fick gör ont i magen förut :O Var mensverk OCH katarr ont! FY! Tog en tablett så känns bättre nu. Drack lite te och tog en skål med nyttiga flingor.
Käkade frukost som bestod av gröt som vanligt och te! Sen i skolan var det korv stroganof och de va jättegott men veet ni jag åt inte så mkt!! :D Jag tog lite ris och korsdtroganoff först, inte så mkt :) Och lite knäckebröd. Sen gick jag o tog lite majs, ananas, morot och lite mer korvstroganof (utan ris) Men jag åt bara majsen och korvstroganet :D Kände mig jätteduktig faktiskt som inte tog ris andra gången och inte åt upp all mat! :D
hihi
Men när ja kom hem hade ja ont i magen så åt flingorna då men skit sam! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0