Torsdag 24 mars

Hade en grym kväll igår med två vänner och förmiddag idag! Började sent o hade en lektion vilket var skönt! Nu är jag ledig till tisdag! UNDERBART!!
Har ätit lite väl mycket de senaste dagarna. Jag sa ju att jag skulle äta lite mer men det har ändå blivit för mkt! Blev mycket mat och mycket godis...
Men har tränat nu i 20 minuter. Förbrände 140 kCal. SKÖNT!
Nu blir det dusch, sen stallet och ta in hästarna och lite havregrynsgröt som kvällsmat.
Hoppas nu mår bra alla! Svarar snart på era kommentarer! :D <3

Kommentarer
Postat av: anorexicmonster

sv: ja, det är förbränningen som kommer igång, det är det som gör att man blir hungrig =)

2011-03-24 @ 22:21:16
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Jo egentligen vet jag att det är det bästa om man vill gå ned i vikt. Men det känns som om jag testat allt, och jag har så svårt för att bara äta lagomt, jag börjar alltid hetsa och äter aldeles för mkt.. Bestämmer jag mig för att inte äta alls, alltså jätte lite, mest frukt och sånt går det oftast så mkt lättare. Jag tycker du är så himla duktig som ändå klarar av att äta nyttigt och att du äter och går ner på ett bra sätt,:) kram

2011-03-24 @ 22:58:55
URL: http://verdelos.blogg.se/
Postat av: camilla

okey, men de e ju ändå bättre att äta tillräckligt och träna om man vill gå ner i vikt än att svälta så de e ett mkt bättre val du har gjort, även om jag tvivlar på att du egentligen behöver tappa vikt. och sen är de bra att du har några unna dig dagar iaf :D för annars hade de blivit allt bra tråkigt eller hur:P??



Åå tack <3<3 du gör mig glad :)

Har du några roliga planer inför helgen?:)

kramisar och pussar <3<3

2011-03-25 @ 07:59:26
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

Förlåt darlo har legat i matkoma så har verken bloggat eller läst kommentarer <3



sv:- vägde runt 62kg när jag började förra vintern, tränade varje dag på gymmet. Gick promenad på morgonen inskaffade mig en sån där farlig kamphund (med andra ord världens bästa familjehund helt underbar) och hon kräver mycket motion också. Så blev lite extra där med.

Jag har super duktig ena dagen (kunde leva på en apelsin vissa dagar, sen hetsade jag dagen efter så höll det på hela tiden. Men istället för att ligga i fosterställning och tycka synd om sig sjöälv när jag ätit all den maten. Så kunde jag gå runt halva världen precis efter (blev mycket håll vill jag lova;) eller springa till gymmet och vara där tills jag var spyfärdig. Vissa dagar var jag super duktig, så kanske jag failade på kvällen- då är det bara springa tillbaka till gymmet :) var lite pinsamt när personalen jobbade å man hade varit där på dagen tidigare ;) men skitsamma.



Jag rasade i vikt, och blev super glad. Då blir man ännu mer taggad. Jag är ingen sallasmänniska (önskar jag var det) och åt sådär super nyttigt. Men jag försökte äta nyttigt på mitt sätt, typ bra frukost och givetvis skippa allt socker/fett så mycket man bara kan. Man vet ju egentligen vad som är bar och inte- bara att det är så jävla svårt att motstå. hahaha. Om jag ex var och åt på stan med en kompis och vi säger att vi åt taco tallrik, då var det jag åt den dagen (enbart lunch) då går man ju ändå ner. Bara man inte äter miljontals kalorier ;) och inte rör på sig något. Du kommer lyckas! det vet jag redan <3<3<3 kramas

2011-03-25 @ 13:42:00
URL: http://truthandfaith.blogg.se/
Postat av: Anonym

tusen tack söt

2011-03-25 @ 14:17:30
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0