Torsdag 17 mars

Hejsan!
Sitter och snackar med min underbara vän nu! Ska snart plugga lite.
.
Förlåt för dålig uppdatering igår men hade fullt upp hela dagen och sen åkte jag till min kompis på kvällen.
Blev too much i går som vanligt. Frukost vart det havregrynsgröt, sen till middag var det nån köttgrya med ris och då blev jag värsta mätt. Senresten av dagen vart det en cupcake, hemmagjord chokladpudding med lite grädde, en korv, en smörgås, popcorn, choklad och te.
Promenerade dock ganska mycket så det var ju bra! :)
Sov hos min kompis, vi hade filmkväll så därför det blev så mkt gottis -.-
.
Idag så vaknade jag ju hos kompis och dom hade värsta frukosten, käkade fil, flingor och bär och nån smörgås. Sen i skolan var det köttlimpa, sås, lingonsylt och en liten potatis. Blev mätt! ONÖDIGT!!!!
Har inte ätit nått sen jag kom hem, bara tagit en kopp te (eller tog 3 pommes av pappa) men ska snart ta havregrynsgröt. Tänker inte äta nått matigt!!!! Måste minska matsäcken och bli smal!!!!!! :D
Kokade några ägg så om jag blir sugen ska jag ta det :)
OOOHHHH en sak till!! Jag bad pappa köpa en citron så ska börja äta en citron om dagen! Bra för viktminskning, matsmältningen, tarmar osv osv! Bra för massor! Så ska ta en halv citron i ett glas vatten 2 gånger om dagen så ska jag försöka se om jag kan gå ner lite :)
Nu måste jag plugga, och äta gröten...har inte ätit sen klockan var 12-halv 1 så de e bra hihi ^^
A just de ja blev en halv chokladboll och 1/4 liten daim chokladbit -.- Så 2 poäng till där.. Hmm ska vi se, ligger på 8 poäng just nu och kommer få fler innan veckans slut! :O
Aja hörs senare! :)
Puss!<3

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Jag är bara rädd om dej fina<3



2011-03-17 @ 19:45:58
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0