Tjock och tjockare

Kom hem från stallet för en stund sen. Var underbart att rida i det fina vädret.
När jag kom hem så satte jag mig och åt havregrynsgröt och ett ägg. Nu ser jag på ett program om fetma. Typ tjock och tjockare eller nått hette det.
Fy fan! Blir helt äcklad nästan när jag ser det. Ångrar lite att jag åt gröten och ägget haha nej men fy fasen!!! Dom är så jävla tjocka att dom inte ens kan nå sina tår, de kan inte knyta skorna, kan knappt klä på sig, kan knappt gå en liten sväng!! De har diabetes som de inte sköter och säger att de älskar mat, att det är som sex för dem oså! :O
Assa snacka om att det går för långt! Shieet vat knappt vad jag ska säga det är helt sjukt!
Och jag som är så rädd att gå upp i vikt... Vill vara smal, snygg och hälsosam. Jag är på väg! Men fasen om man skulle bli så fet :S Så rädd är jag för att  bli det! Om jag vart så vet skulle jag få panik! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0