Söndag 27 mars

HeJ!
Kan ju informera er med att jag har vräkt i mig hela helgen! Godis, kladdkaka, glass, mat, tårta, smet, chips, choklad, våfflor med sylt o grädde osv osv! Aja helg som helg! I morgon blir det andra bullar! Då börjar det stenhårt med inget sött under veckorna och friare på helgerna! :)
Har dratt på mig en förkylning igen! :( Så kommer vell inte bli så mycket träning! Fan jag som verkligen behöver träna nu!!! Måste få bort allt skit och sen bli smal o kunna äta normalt!
Aja nu tror jag de blir film o sen sova! Fast känner för o va uppe hela natten? Inte bra när jag e sjuk! Men då har jag en anledning till o stanna i sängen eller fremaför tvn HELA dagen i morgon... hmmm värt??? :D Då kommer jag inte må bra och då hmm jaaa. ska nämligen upp kl 7 för att åka till pappa. Orkar inte ta buss och då brukar jag alltid gå o lägga mig igen men vet inte hur ja ska göra haha... om jag ska va busig o fejka att ja e sjuk... hm o få lite medlidande av pappsen :D
Aja godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0