Söndag 20 mars

Hej allihopa!
Vaknade halv 12! Shieet :O Somnade ju halv 12 igår så sovit 12 timmar. Aja de va vell gött men känner mig fortfarande trött -.- ?
Nu ska jag snart äta frukost och sen blir det stallet och rida. Sen blir det plugg och dusch och sova. SÅ ser dagen ut.
Om jag orkar ska jag även träna! Måste träna......
Maten ser ut såhär:
  • Havregrynsgröt 1-2 gånger
  • laxsoppa (pappa skulle laga)
  • te
  • Moroot och gurkstavar + dipp
  • Kanske ägg
Känns bra inför idag. Får se hur maten blir för vet inte vilken tid jag äter vad oså och det är inte säkert jag äter två havregrynsgröt osv :) Men ska inte äta mkt eller något sött :)
Hoppas det går bra för er idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0