Onsdag 30 mars

God middag på er!
Min dag har sett ut såhär:
  • Promenad upp till stallet, mocka, bära hinkar osv osv promenad hem igen
  • Te
  • Promenad till stallet, hämtat hästarna (dom rymde) och promenad tillbaka!
  • Frukost (kl 1) havregrynsgröt
Efter första turen till stallet blev jag helt slut! När jag kom hem så fick jag kräkreflex och saliv börja rinna i munnen (som det gör för mig när jag ska spy) blev livrädd och sprang på toa i fall jag skulle spy men som tur var gjorde jag inte det! Blev helt yr oxå! Men mår bättre nu :)
Sen andra gången jag stack till stallet hade jag fortfarande inte ätit och jag var helt slut! Är ju fortfarande sjuk lixom! :O Aja fick in hästarna i hagen igen! :)
Nu har jag sett på film och ska snart göra mat om nån timme! Blir lax, broccoli, morot och sås. GOTT!
Har ni en fin dag? puss :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0