Onsdag 16 mars

Sitter och äter frukost, havregrynsgröt. Vaknade på gott humör och ställde mig motvilligt på vågen och jag vägrar berätta vad jag vägde!!! Fan de siffrorna kommer ligga i huvudet hela dagen och påminna mig hur fet jag är om jah stoppar nått i munnen :(
Fanfanfan!! Måste sluta äta!!!! De senaste dagarna har jag ätit så mycket smörgåsar!! :( Det är ju inte alls bra så vill tillbaka till innan då jag inte åt det. Och så måste jag äta mycket mindre för jag kommer bli fet! :S
Funderar på att prkatiskt taget strikt fasta hela nästa vecka... Okej inte riktigt fasta men äta extremt lite!
typ, 1/2 portion havregrynsgröt, lite sallad i skolan+ vatten! Sen typ te när jag kommer hem och kanske ett ägg.
Undrar hur det skulle gå??
Ska jag våga testa?? :S
För om jag bara får se mindre siffror kommer jag bli mer taggad att fortsätta!! Nu står vågen still och det händer inte ett fucking skit! Men måste köpa ett måttband men vågar inte mäta mig... Vågen kan man alltid hitta på ursäkter till om den visar höga siffror typ bajs, vätska osv osv! Men måttbanden blir så bevisande att jag på riktigt är fet! :(

Aja nu ska jag dricka te och försöka skippa maten i skolan. Har bara en lektion och mat efter det och om jag kan (om inte mina kompisar vill jag ska med dit) så går jag hem och dricker te ist! En kompis undrade om vi kunde fika och är jag stark nog så tar jag bara te!!!! Måste försöka för jag e så svag när jag gör sånt!!
Men jag e svag så kommer säkert faila men ska försöka! MÅSTE BLI SMALARE TILL SOMMAREN!!
Det är fan snart man kan börja gå i shorts osv men jag kommer ju inte känna mig trygg eller snygg? :( Måste träna mer oxå!!!!!
Kan inte träna idag eftersom jag ska till mamma :( FAN!! Onsdag e en perfekt dag att träna eftersom jag slutar tidigt!!!!
Aja nu ska jag dricka mitt te oså hörs vi sen! :)
Ha en bra dag puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det tkr jag faktiskt inte <3 kom på någon hälsosam plan. typ. byt ut mackorna till knäckebröd. byta ut oboy till the.

2011-03-16 @ 09:34:36
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv:- Tusen tack, ångrar bara att jag tog bort min gamla blogg, hade så mycket bilder och sånt i den som nu är borta :(



- Förra sommaren gick jag ju ner till 46kg och jag testade ALLT! även fasta och äta så lite som bara möjligt. Jag förstår om du kommer testa det iaf, även om massa säger gör det inte ;) för det gjorde jag!

MEN bara ett litet tips, när man äter mongo lite så blir kroppen helt utsvulten det funkar kanske ett par dagar. Sen är man helt orkeslös det dumma då som hände mig var att oftast efter jag gjorde det så åt man istället som en häst flera dagar efter. Så jävla onödigt! Men om du istället kan hitta en balans, på väldigt lite mat ändå. Så man slipper det där varannan dag fail. Då verkligen springer vikten iväg, jag lovar! och dom där jävla mackorna faaan gjorde det jämt med ;) men är så dumt! Har man varit duktig en hel dag så trycker man i sig massa bröd (även om man bara vafan det är två mackor? kan ju inte spela någon roll, men det är bland det dummaste man kan äta.



Ett annat litet tips som jag gjorde var att byta ut all dryck (dricka,juice,kaffe, allt) mot vatten. Man vänjer sig, och varje gång man blir törstig så tycker man vattnet blir godare och godare för det verkligen släcker törsten. Super bra, så slipper man dricka massa onödia kalorier ;)



Ha en underbar dag <3 stay strong :)

2011-03-16 @ 10:55:03
URL: http://truthandfaith.blogg.se/
Postat av: anorexicmonster

sv: var det bara sötsakerna? trodde skräpmat räknades också... fast, hemmagjord pizza är ju inte riktigt skräpmat heller ;)såå... då tar jag bort poängen för pizzan då? =) låter riktigt bra! ^^

2011-03-16 @ 11:03:27
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Jag blir galet orolig för dej nu:( <3 Tänk inte ens tanken på att fasta osv!! FÖRBJUDET!

2011-03-16 @ 14:59:47
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: camilla

Åå jag tycker verkligen inte du ska fasta för de kommer inte göra någonting bättre jag lovar. Man blir hungrig och risken för att överäta/hetsäta blir bra mkt större samt att det bara är vätska du tappar i vikt så när du börjar äta sen så kommer du gå upp allt igen. Om man vill gå ner i vikt är det bästa att äta regelbundet och träna :)



Haha johhny depp är faktiskt snygg trots åldern de håller jag verkligen med om hihi :D zac efron e ju inte fel han heller:P



Hur har du haft det idag?

Kram på dig

2011-03-16 @ 18:33:43
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: c

sv. haha ja idrott hatade jag innan, men nu tycker jag att det är bra tillfälle att bränna lite extra kalorier ;) jag ligger faktiskt på mvg där! sjukt, blev själv förvånad! :D (jag som tyckte jag var bra i matte, så har jag bara vg i det och mvg i idrott som jag inte tycker jag är alls bra på x)?)

2011-03-16 @ 23:31:28
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/
Postat av: lith

Det är bara att kämpa på :) Du kommer klara det i det långa loppet!

2011-03-17 @ 08:12:56
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: L

sent svar men men :P



Jobbigt, men om du sköter maten väldigt bra förutom de med bakningen och kalaset? Då kanske det inte blir så farligt, och sen rör på dig mer för att väga upp?



Asså jag äter också bara för att äta, det är en dålig vana vi borde försöka vänja oss av med :/



<3

2011-03-17 @ 16:27:50
URL: http://nootherway.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Har läst igenom din blogg från början till slut och känner igen mig så sjukt mycket i det du skriver! Dina tankar är som mina och det där självdestruktiva beteendet finns hos mig med.



Jag tycker inte att du ska fasta, det hjälper inte i längden. Det du tappar på den veckan kommer du ändå bara gå upp när du börjar äta vanligt igen.

2011-03-17 @ 17:26:16
URL: http://blommigfalukorv.webblogg.se/
Postat av: anorexicmonster

sv: det går väl okej, men är grymt sötsugen! eller ja, vill tröstäta helt enkelt... men ja, ligger på under 300kcal hittills... hur går det själv? =)

2011-03-17 @ 19:02:39
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0