Nya tag! Morgonens planering

MAT:
  • Havregrynsgröt
  • te
  • Ägg?
  • Havregrynsgröt
  • Nått pappa lagar... laxsoppa kanske tror jag? En tallrik
  • Dricka mycket vatten!!!!!!!!
Måste inte äta ägg och det men beror på när jag vaknar och sånt!
.
TRÄNING:
  • MINST 40 minuter på crosstrainer (45-60 minuter!!!!!)
  • Promenad till och från stallet
  • Rida + stallarbete
  • Städning hemma
  • Situps och plankan, benböj osv!
Inget sött i morgon! Inte mycket mat!
.
Fått ett par kommentarer igår och idag... Igår på lunchen i skolan så säger mig kompis "Men guuud så mycket du äter!" Då hade jag tagit en tallrik soppa.... :S
Idag så säger hon typ "du har blivit tjock, såg allt magen puta ut i skolan haha"
Vet att hon inte menar illa oså och hon är bäst i världen men nu i efterhand så kom jag att tänka på att hon säger alltid som hon tycker och fan jag har blivit fet!! Säger ju att min mage är gör stor :O Bara för att hon är pinnsmal och har världens bästa förbränning! AVUNDSJUK! Ni ska se hennes ben... så smala och fina <3
Aja men som sagt nu är det slut på trams! Inget sött, är ju inte ens sugen och mkt mindre mat och mer träning!!! MASSA träning!!!!!! TAGGGAAAAAAAAAAAAA!!!!! :D
SKA BLI SMAL OCH VACKER!!!!!!!!!!!!! :D <33333

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Gumman! Inte träna så himlans mycket, isåfall måste du äta betydligt mer. Var rädd om dej. Sov sött!

Kram<3

2011-03-12 @ 01:03:03
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Emelie

Usch, vilken hemsk sak att säga. Jag tycker inte att du ska lyssna på henne, hon är nog bara avundsjuk för att du har gått ner i vikt.

2011-03-12 @ 14:18:56
URL: http://emptypages.blogg.se/
Postat av: Anonym

din kompis verkar dum i huvudet, sånt där säger man inte! Ursäkta men blir så arg på sånt. För min del tror jag inte ett dugg på att tjejer som fäller såna kommentarer gör det "omedvetet", de flesta jag har varit med om som sagt såna saker om andra vill bara trycka ner fast på ett diskret sätt så man inte kan konfrontera dem. Skithemskt... hoppas du inte tar åt dig av vad hon säger iaf, hennes ord är INTE värda att lägga märke till om hon skulle säga sådär <3

2011-03-13 @ 19:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0