Morgondagens planering (fredag)

  • Frukost - Grönt te (stoooor kopp), 1 ägg, 1 kiwi
  • Middag i skolan - (?) kommer inte ihåg men tror de va kött o nått... brukar vara gott på fredagar men ska ta så lite som jag kan och sen inte mkt kolhydrater! Blir mest kött!
  • Hemma: Vet inte! TE i massor! Har jag tur ska inte pappa laga nått o då slipper jag de han vill (typ varma mackor) Hoppas han inte köper choklad, annars kanske jag tar en liten bit om den är mörk! Annars gör jag morotsstavar och gurkstavar och dipp till :D Mycket nyttigare! Och dricker te! :D
Ska städa som tusan i morgon för på lördag kommer två vänner till mig och vi ska ha myskväll! Så då förbränner jag ju lite! :D Då blir det pizza och godis så måste äta gör lite i morgon! Ska försöka att inte äta när jag kommer hem i morgon.....
.
Aja idag gick det j inte så där jättebra! :( Men tror det beror på att jag är jäkligt trött! När man inte sovit ordentligt ökar risken för att man äter mer och för att de man äter är onyttigt! Så nu ska jag läsa lite glosor och sen sova!!!! :)
Måste vara duktig i morgon!!!!
MÅr inte så bra nu :( Mår illa o ont i magen! FUCK!!!!! :S

Kommentarer
Postat av: anorexicmonster

<3

2011-04-01 @ 12:51:50
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad duktig du är :) o hoppas magontet har gått över! kram :)

2011-04-01 @ 13:33:56
URL: http://verdelos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0