Morgondagen

Ska upp halv 7, åka till pappa, kanske gå o lägga mig igen, rida om jag orkar (om jag är frisk), o sova!
Maten ska endast vara nyttig! Tar kanske nån frukt innan jag sticker till pappa bara för att annars tar jag med det. Sen blir det havregrynsgröt som vanligt och sen till middag kommer det nog bli kyckling. Ska försöka att inte äta några kolhydrater till middagen, o INGET SÖTT!!!!! :D
Detta ska jag fan klara ni okej!
  • Inget sött på vekorna, bara helg
  • träning
  • Minska måltiderna
  • äta nyttigt
Inte så svårt right?? :D
Puss godnatt

Kommentarer
Postat av: camilla

Men sån är jag med, de finns typ inget stopp i min mage^^



Häärligt jue, dee e ju verkligen smart egentligen för då har man ju tid att arbeta i kapp om man ligger efter :) sånt borde alla ha hehe :)



Usch jobbigt o känna sig sjuk :/ hoppas du mår bättre idag? :) är din kusin lika gammal som du? :)

Min dag var suverän :) var med pappa i stugan, var på is show med kusinen och syrran och sen slapp framför tv:n på kvällen :)

pussar <3

2011-03-28 @ 08:14:25
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0