Mina idioter till föräldrar :(

Bra! Åt havregrynsgröt och ett ägg runt 7. Sen en kopp grönt te. Nyss ett till ägg. Det var lite onödigt men bryr mig inte så mkt. Magen känns lite tommare iaf och jag känner mig lite hungrig. Men ligger i sängen så kommer inte äta mer! Bra det!
I morgon ska jag försöka men vet att jag kommer faila! Fredag betyder SUPERDUPERUNDERBAR god mat i skolan -.- sen ska jag till mamma o då blir det säkert nått göttis... Aja jag e fet ändå så -.-
.
Men mår inte så bra nu. Känner mig ledsen och tom. Som om något saknas. Känner mig dålig och fet. Ogillad, ful, dålig... Är arg på mina föräldrar som beter sig som småungar. Dom är egoistiska, snåla, sura, bryr sig inte. Retas, ägglas. USCH!!!!!! En av mina kompisar, hennes mamma är underbar! Om jag hade haft henne som mamma hade jag vart så lycklig! Så fin! Hon bryr sig, går att prata med, hon förstår, hjälper och stöttar. Min egen är bara sur och gör inte ett piss för mig! :(
Min kompis säger varenda dag till sin syster och sina föräldrar att hon älskar dom och dom säger det till henne. Jag tror jag ALDRIG har hört mamma säga "jag älskar dig" till mig... Ska jag vara ärlig kan jag inte säga att jag älskar nån i min familj (eller jo jag älskar min bror, min farmor, min mormor och ena min kusin och mina djur) men resten då?? Mina två systrar? Nej inte ett dugg! Vill knappt träffa dem, de kan vara trevliga ibland men de enda jag fått från dem är äckligt tjat och moderhet! Mamma är bara sur, egoistisk och snål! Pappa är okej. Han kan vara rolig och snäll oså men ibland är han bara så dum i huvudet! Han kan bli så arg och sen gör  han ingenting typ. Sen gnäller han på mig och tjatar och säger att jag ska vara hemma mer när jag e här typ hela tiden!! Han har mage att söga att jag inte tar hand om mina djur och att jag inte sköter mig när jag är duktig och städar, lagar mat, tar hand om djuren, och så vidare!!! Blir så förbannad! Nu säger han nej till piercing i naveln bara för att han inte vill,,, men jag då? Nää inge som bryr sig!
Men på tal om att säga "jag älskar dig". Något som varenda människa borde få höra, jag har aldrig hört det från någon i min familj (jo från pappa för några år sedan, typ 2 gånger) men man borde få höra det varje dag! En gång skulle jag testa att säga det till mamma. Och VET NI VAD HON SA??!?!?! Jag kramade henne, sa godnatt jag älskar dig. Och VET N VAD HON SA?!?!?!?!? hon kunde inte ens säga jag älskar dig med utan hon sa: Jag oxå! Trots att du är dum och skäller på mig ibland"
Jag bara WHAT?!?!? Kan ni fatta? Jag har en mamma som inte ens kan säga att hon älskar mig! Sin egna dotter...
Hon är så snål! Om jag ber henne köpa något till mig säger hon alltid "har du inga egna pengar" eller liknande. Jag har aldrig kännt riktigt att jag haft deras stöd i ryggen när jag behövt det. Har aldrig kunnat vänt mig till dem för att prata om något. Om jag behövt hjälp eller tyckt något varit jobbigt har jag alltid fått hört " men äh det är inte så farligt" eller "men ingen bryr sig, tänk inte på det" eller nått. Man bara okej tack för hjälpen!!! När jag blir stor vill jag kunna säga att min mamma betydde så mkt för mig, att jag älskade henne och att vi stod varandra nära... Men då skulle jag ljuga om jag sa det! :( Sorgligt!
Assa jag skulle kunna fortsätta i evighet! men ni orkar nog inte läsa om ni ens orkar läsa detta! Men jag behövde skriva av mig lite! Är så frustrerad och arg och vill bara att dom ska vara bra normala föräldrar! :(
.
Vill ha min kompis föräldrar! Hon har det så bra! Hon är smal, fin och har världens bästa familj!
Godnatt och hejdå!<3 :(

Kommentarer
Postat av: borta

familjeproblem är aldrig kul. får hoppas att det löser sig. kanske testa att prata med dem och se hur de reagerar när du säger hur du känner och tycker?



PLus, jag tror inte alls du är tjock! du är nog himla fin ska du se! (hur gammal är du?)

2011-03-17 @ 23:48:29
URL: http://visamigbort.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag är säker på att dina föräldrar älskar dig, men det är inte så lätt att säga det alla gånger, men jag tror dem hela tiden gör sitt bästa för att visa det :) Och annars kan du helt enkelt bara fråga dem, så ska du se att du får ett bra svar. Ibland behöver man höra det, förklara det för dem!

2011-03-18 @ 07:19:22
URL: http://emptypages.blogg.se/
Postat av: Twiggy

<3

Var rädd om dej i helgen hjärtat.

2011-03-18 @ 10:52:42
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: e

sötis , det ordnar sig <3. Jag försår känslan , skulle kunna rabbla upp massa saker om min mamma och pappa som gör mig ledsen också.. KRAM!

2011-03-19 @ 08:26:27
URL: http://witheredflower.blogg.se/
Postat av: Elin

I min familj är det lite samma sak ... Jag minns inte att varken min mamma, pappa eller syster någonsin har sagt "jag älskar dig" till mig eller någon annan i familjen. Eller jo, en gång när jag hade panik och pratade med mamma i telefon. Jag grät så att jag knappt kunde andas och då sa hon att hon och pappa älskar mig, men det enda jag kunde svara var "men varför säger ni aldrig det då?".

För mig är det konstigt när jag hör mina kompisar säga det i telefonen till sina föräldrar varje dag liksom.

Men jag tror säkert att dina föräldrar också älskar dig, innerst inne. Det finns alltid någon som älskar dig, det kan jag lova.

2011-03-19 @ 15:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0