Måndag!

Hej! r grymt trött så ska sova nu. Idag har det gått ganska bra. Käkade ett ägg och havregrynsgröt till frukost och sen till lunch/middag i skolan var det stuvade makaroner med falukorv och då åt jag ganska mkt... Är så svag för stuvade makaroner, tkr det är så gott!
Sen drack jag bara vatten tills jag kom hem då jag åt två brödbullar med skinka och gurka och ett glas juice. Sen tog jag en skål med flingor. Var sugen på mer men motstod! Var nära på att dricka oboy men är ju med i c s tävling så ångrade mig. Stod faktiskt och luktade på oboyen och bestämde mig för att dricka ändå... Men sen ångrade jag mig. Tyckte att det var ganska duktigt ^^
Sen så har jag promenerat mkt idag! YEY me! :)
Nu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: c

starkt av dig att stå emot! speciellt när du var så nära ^^

2011-03-07 @ 23:07:37
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/
Postat av: camilla

Okey, varför bara sådär??



Jo med mig e de ganska bra :) hetsen sitter fortfarande och gnager lite i bakhuvudet men försöker glömma det :P inget har gått ut över maten iaf, men ska till sjukhuset och väga mig och äta idag så e lite halvt nervös sådär :P

vad ska du göra idag?

kram

2011-03-08 @ 07:45:48
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

okey :/ men är det med maten du inte vill hur du vill göra med längre liksom?



De gick sådär bra kan man väl säga men jag mår bra iallafall, åt en supergod lucnh på sjukhuset :)



Haha jag har en epilator o den rör inte mina ben igen xD har använt den en gång men fyy vad ont de gjorde:P har du testat den än? :P

kramar<3

2011-03-08 @ 16:34:47
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0