Lördag 19 mars

Hej allihopa!
Vill först bara säga tack för alla fina kommentarer!! Det värmer verkligen!! <3
.
Sen så kan jag ju börja med att berätta att igår blev det en massa kaksmet och klet och sen några polly. I morse åt jag en skål med flingor, 1 kiwi och en kopp te. Sen på kalaset blev de en bulle och tårta! Blev jättemycket :O
Sen när jag kom till pappa så åt jag en massa pizza!!!!
Fyyy jag är så tjock!! :O
Nu är jag proppmätt, magen står ut som på en gravis och jag mår illa! Bra gjort A verkligen! :O
Promenerade iaf till stallet, mockade oså och promenerade tillbaka så de e lite bra. Nu ska jag snart köra på crosstrainen minst en halvtimma!! Ska försöka i 45 minuter!! :)
Måste förbränn alite idag iaf! För fy fan vad äcklig jag känner mig! Ska dricka vatten med citron i oxå! (men det var gör äckligt ju :O Pressade en halv citron i ett glas vatten... smakade ju SKIT!!!?????? :O

Förlåt för så dålig uppdatering. Nu ska jag skärpa mig, updatera mer, äta mindre och nyttigare och börja väga mig igen. Har inte vågat på länge och kmr inte våga åp nån vecka! Men nu ska jag ner!! Måste bli smal till sommaren!!! Jag måste ju klara det när så många andra gör det! Jag som är perfektionist och bra på de flesta saker! Jag hatar att misslyckas!! Nu jävlar!!! INGET MER SÖTT!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0