Lördag 12 mars

Hejsan hoppsan!
Vaknade upp vid 9 och log och drog mig en stund. Känner mig inte helt utvilad men var skönt att inte sova bort halva dagen heller! :)
Känner mig peppad och taggad nu så nu hoppar jag upp på crosstrainern, trampar på och kollar på ett avsnitt av Legend Of The Seeker säsong 2! (Tack bones för din länk!!) :D
Skönt att börja dagen med ett träningspass, kör nog lite situps och så direkt efter och sen så blir det frukost, havregrynsgröt :D MUMS!
Ha en superduper bra dag! :D Hihi idag är jag glad det kanske märks? :D
Beach 2011 here I come!! (ska vara så snygg på stranden! :D Vill pierca naveln med men pappa är så dum och inte låter mig.... ska tjata tills jag får de hihi ^^ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0