Jag orkar inte bry mig

Hej!
Måste bara säga att jag inte uppdaterat idag på grund av en massa skaker jag haft att göra och sen att jag ätr väldigt mycket. Blev lite godis och massa mat. Kan ju säga att det var gott iaf! :) Orkar inte just nu bry mig om jag ska vara ärlig!
I morgon blir det nog en paus från bloggen! Ska till skolan och sen hem till vän och då blir det nog gottis! Bryr mig inte! Blir träning till helgen så :)
Aja som sagt.... hoppar nog av tävlingen för jag pallar inte att låta regler styra mitt liv. Det går inte!
Godnatt!!!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Du de låter superbra tycker jag att du bestämt dig för att göra så! lev livet istället för att bara tänka på träning och mat. Livet är värt så mycket mer :)



Jadu de bara blev så på något sätt. Mitt mål var att bli så vältränad som möjligt men inte smalare egentligen. Jag ville hålla mig i form för att inte öka i vikt, för jag var nöjd med vad jag vägde innan, eftersom många går upp i vikt när man är au pair. Men jag ville bara visa alla här hemma att jag kunde hålla formen även när jag var borta typ :/



Var filmen bra? aldrig hört talas om den:P

Ha en underbar dag

Kramar<3

2011-03-23 @ 07:39:47
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0