Jag är äcklig!

Åt 4 tunna pannkakor, eller va det 5?? :O Kommer inte ihåg -.- Mn glass till. Nu är jag proppmätt och illamående! :O Fanshelvete! Varför kan jag inte bara sluta äta? Äta mindre? En pannkaka hade räckt, max två. Men jag hade inte tänkt äta den sista men mamma bara la över den på min tallrik ohc bara "ta den också så det tar slut". Vad skulle jag gjort >.<
Sååå japp! Jag är tjock och kommer aldrig gå ner i vikt för jag suger jetballe! Fan att jag inte bara kan sluta äta för det är inte gott att bli såhär mätt och ha ätit för mkt! Vill bara bli smalare för känner mig läskigt fet just nu :( Magen typ dallrar och står ut som på en gravid! Låren går ihop mkt mer än innan och brösten känns större och armarna och dubbelhakan -.- FAN!!!! Och alla andra säger att jag är så smal och så fin och blabla bla det är jag inte alls!!!! Kan dom inte bara sluta!! Jag vet vell själv hur jag ser ut? Okej jag är kanske inte FET egentligen men inte pinnsmal heller. Normal... Men jag vill bli smalare! Och de flesta säger att jag är jättesmal och spinkig och det finns inget kvar och sånt! Visst kul och höra men de e ju fan lögn! Jag skulle kunna gå ner flera kilo och jag skulle bli mkt finare!
.
Nu måste jag verkligen skärpa mig! I morgon ska jag dock baka cupcakes så då kmr jag vell smaka lite -.- Plus att jag är hos mamma så då kommer hon ju garanterat laga en massa mat :/ Men ska försöka!
Hur går det för er?? <3

Snygg mage!<3

Kommentarer
Postat av: e

sv: vad skönt att någon annan känner lika. Det är så himla jobbigt :( TACK , du vet inte hur bra jag börjar må när du säger så fina saker om mig <33 du är också helt grym :)

2011-03-02 @ 19:58:34
URL: http://witheredflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju bara 5 pannkakor, det kan du ju träna bort? Och det var inte americanska pannkakor iallafall! Det här klarar du! :)



Det går bra för mig, köpte nudlar idag! :D

2011-03-02 @ 20:05:59
URL: http://perfectgoal.blogg.se/
Postat av: e

sv: JAG OCKSÅ måste skärpa mig. Jag bara äter och äter och får inte stopp på det :( Så himla jobbigt :(( kram !

2011-03-02 @ 20:06:20
URL: http://witheredflower.blogg.se/
Postat av: Sofie

Känner igen mig i det du skriver, alla säger också att jag är smal, och dom har sagt att jag har gått ner i vikt, och kallat mig tunn och spinkig. Men dom har så jävla fel ! Jag är fet fan! Magen är värst. Och jag har också problem med att äta mindre.. Ibland spyr jag upp det men det hjälper knappt, man får bara en skön känsla efteråt.

Men jag gillar din blogg, och jag tror du fixar det tillslut. :)

2011-03-02 @ 22:45:12
URL: http://farmore.devote.se
Postat av: Anonym

2011-03-03 @ 09:15:23
Postat av: Felicia Udenius

Kämpa på! :)

2011-03-03 @ 14:30:46
URL: http://feliciaudenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0