Home sweet home

Är hemma nu (sen en timme typ) tog en tidigare buss hem! Skönt för har prov att plugga på.
Käkade havregrynsgröt i morse sm frukost och ett ägg. Sen i skolan var det risotto och kebabsås och fan vad gott det var!!!!! Åt två SMÅ portioner med sås och sen lite knäckebröd. Det var så gott så får gå :) Nu är jag svullen om magen så ska ta och dricka en kopp grönt te och ta en matsmältningstablett.
Fick ont i magen i skolan idag :( Tror det beror på stress för det kändes som magkatarr! Usch hatar när jag får de :( Blir bara ännu mer stressad :(
Men ska lägga havregrynsgröt i blöt nu så jag kan äta det sen vid 7. Nu blir det som sagt te och kanske ett ägg.
Hur går det för er idag?
Vill kunna gå runt i shorts till sommaren utan att tänka på mina ben! :)

Kommentarer
Postat av: camilla

Lägger du havregrynen i blöt?xD haha



Okey :)

Joo min dag har vart bra, men jag har vart extremt trött nu på eftermiddagen, höll på att somna under kursen xD haha^^ hur har din dag vart?



Okey, kalorimässigt vet jag inte nu men på en dag åt jag ungefär: 1,5 portioner havregrynsgröt med kanel och yoghurt på, 1 knäckebröd, 100g keso, 1 lagat mål mat(inga kolhydrater), 1 paket (500g) kvarg med kräm i samt eventuellt någon frukt. utöver tuggade jag en massa tuggummi, åt mkt läkerol samt drack massa light läsk... usch de va en frukatnsvärt tråkig och ensidig kost och vet att jag vissa dagar låg på runt 500kcal medan jag varje lördag låg på 4000+ eftersom jag en dag i veckan hade en riktig unna mig vad jag ville dag. men skulle absolut inte råda någon att ta efter den metoden. Det är hemskt.



Kram

2011-03-21 @ 16:26:58
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: anorexicmonster

sv: ja, borde gå ut på promenader, men har torgskräck så går aldrig ut själv, och min sambo vill ju inte riktigt följa med heller... =/

2011-03-21 @ 17:03:45
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill också ha ben som jag inte behöver noja för! och att min mage ska försvinna...

idag ahr det gått ok, hoppas att det är påväg mot det bättre! för har bara gått dåligt på sistonde :/

2011-03-22 @ 00:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0