Godnatt!

Blev havregrynsgröt och två mackor till kvällsmat. Inte så nöjd men...Inget sött iaf o de är bra :)
I morgon blir det nog att snåla på maten till jag kommer hem för då skulle mamma göra klyftpotatis, fläskfilé och svampsås! MUMS det är ju så gott!! Så äter bara gröt till frukost, sen pyttelite i skolan... Hoppas att det inte är gott haha för vill vara hungrig när jag ska äta fläskfilén!!! För det är ju ljuvligt jue!!
Ska även ha utvecklingssamtal i morgon. Undra hur det går...
Är lite smått stressad nu :( Så har ont i magen... tror det är därför den är så uppsvälld men:( Helvete måste sluta stressa nu verkligen! Längtar till onsdag eftermiddag!! Då har jag gjort provet och åker hem till min vän! Sen är det bara en lektion på torsdag o sen tar jag LÅÅÅÅNG helg!!!! Ledig fredag, lördag, sönda, måndag och har sovmorgon tisdag! UNDERBART!!!!! LÄNGTAR!!!!!
Nu ska jag sova! Godnatt! :)
Så platt o fin mage vill jag ha!!!!!! Så vackert! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0