Gårdagen och dagens in/ut

Först vill jag bara säga att jag har haft en underbar helg! Har slappat och bara vart hemma och ridit, tränat, kollat tv, städat oså men ändå har den vart fantastisk! :D
Maten har gått bra! I fredags åt jag lite choklad på kvällen men inte så farligt (plus att de va mörk choklad så de e bättre) Sen har jag inte ätit NÅTT sött! :D Stolt hihi
.
Gårdagens (12 mars) in/ut:
  • Crosstrainer 30 minuter = -200 kCal
  • Havregrynsgröt + 2 ägg, te = 300 kCal
  • Promenad till och från stallet = -50 kCal
  • Stallarbete och ridning = ca -150 kCal ?
  • Ris, kyckling och currysås, morot och gurka = ?
  • 2 smörgåsar med ägg och kaviar = ca 300 kCal
Vet inte exakt hur det såg ut men ungefär sådär. Sen drack jag en massa vatten och några koppar te oxå! :D

Dagens (13 mars) in/ut:
  • Havregrynsgröt, 1 ägg, te = 215 kCal
  • promenad till och från stallet = -50 kCal
  • Stallarbete och ridning = -150 kcal ?
  • Ris, 1 korv, kall sås, gurka
  • 1 macka med skinka och gurka
  • Crosstrainer 30 minuter = -200 kCal
  • havregrynsgröt, 3 mackor = 450 kCal ?????
Jag vet failade lite nu på kvällen genom att ta mackorna efter gröten men va så sugen oså och nu är jag typ hungrig så får vell gå :) Är glad att jag har tränat mkt nu i helgen oså så de e bra :D Och som sagt ingen sött har jag fått i mig :D HIHIHI
.
Nu ska jag sova gott! nyduschad och nybäddad säng = perfekt!!!! Godnatt fina ni<3
Btw: Har inte vågat vägt mig, därför jag inte uppdaterat min vikt. Vet inte när jag kommer väga mig igen...


Kommentarer
Postat av: camilla

Visst är det underbart att krypa ner i en nybäddad säng :D??



Haha nooo way brolle slår både erik och danny :P danny tkr jag inte ser bra ut alls :P



Igår stod jag i kiosken sen satt jag vid datan hela kvällen :) började se på film på kvällen också :)

Idag ska jag på kurs vid 14 annars händer ingenting :P

Dudå? <3<3

2011-03-14 @ 08:15:28
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0