Dagens in

  • Havregrynsgröt, ett glas juice = 130 kCal + 45 kCal = 175 kCal
  • lax, gurka, morot, ägg = (CIRKA) = 350 kCal (?)
  • 1 äpple = 50 kCal
  • 3 koppar te med honung
Har inte rört mig idag heller nått vidare, inget som är värt att räkna men är nöjd ändå! :) Börjar få kontroll över maten igen va? :D Känns bra för över äter inte nu! Ska försöka i morgon oxå! Kommer kanske bli svårare för jag vet att jag kommer gå upp tidigt på morgonen för måste släppa ut hästarna. Idag låg jag ju i sängen halva dan o då åt jag ju inte. Men det ska nog gå bra! :)
Godnatt ni fina! :)
Föresten! Kollade på Tangel (eller trassel på svenska) och GUUUD VAD vACKER, FIN, UNDERBAR, SÖT, BRA FILM! Dör ^^ :D <3333333333

Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅÅ visst är trassel underbar? :D



Tack vad söt du är <3



Jag får ta o se filmen helt enkelt haha :D



Vad ska du göra idag? mår du bättre nu? :)

pussar <3<3

2011-03-30 @ 08:22:02
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Eller hur :D jag såg den på bio, så mysigt :) gillar du att gå på bio? :)



Härligt :) lika bra att stanna hemma och bli helt frisk istället :) annars e ju risken att man blir sjuk lika snabbt igen. haha blir de ngn bra film då? :) jag handlade 4 filmer på hemmakväll förut xD 19kr st :P

Snart ska jag bort till sjukhuset för vikt, samtal och kroppskännedom..nervös

Pussisar<3

2011-03-30 @ 11:49:48
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0