Ännu ett onödigt klago-inlägg

Usch! Äcklas av mig själv! Är så fet! :( Nu ska jag äta jättelite i veckan så att all svullnad går ner och jag kan bli normal igen!!
Det kommer bli svårt på tisdag och onsdag eftersom på tisdag är det bio i skolan. Ska försöka att inte äta något godis då men troligen kommer alla dom andra göra det men jag kanske kan hitta på nått så jag slipper... hmm
Sen på onsdag kanske jag ska till kompis och sova där och då blir det säkert massa mat plus sötsaker!
Men om jag sköter mig resten av tiden och om jag bara äter lite på onsdagen så borde det gå ändå!
För nu ska jag fan bli smal! Blir så äcklad av mig själv :O
HELVETE!!!!!!
ÅH är så trött!, så stressad!! Så arg!!!! Irriterad, ledsen, tom, full, förvirrad, Jaaa allt som man kan bli??? Känns som det fattas någonting i mitt liv. Känns som jag saknar något. Men vad???? :(
Funderar över vad som ska hända, vad jag ska göra med mitt liv. Vad jag vill bli, vem jag är... När får jag reda på svaren??? Orkar jag plugga så mkt som jag borde? Är det det jag vill??
Just nu vill jag bara krypa ner under täcket och aldrig komma fram!!! I alla fall inte förens till sommaren! Då borde jag vara smal o fin om jag inte äter........ ÅH ORKAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fan :( förlåt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0