17.38

Sjukling är vad ja är! Har knappt rört på mig idag, bara legat o sett på film. Har bara ätit en portion havregrynsgröt och ett glas juice. Väntar på att pappa ska komma hem så att jag kan dricka te! Han har vart o handlat så jag kan få honung i tet för min hals :S
Sen blir det middag som kommer bestå av lax, broccoli, ägg och lite gräddfilsås. Denna vecka kommer nog vaa bra i matväg känns det som! Lördag ska jag vara med kompisar o ha myskväll o då lutar det mot hemmagjort pizza och godis och sånt men är jag duktig varja dag tills dess så kommer det inte göra någonting! :D Det är det som jag ska kämpa för. Nyttigt och lite under veckorna, unna mig fredag och/eller lördag. :D
Nu kom pappa o nu blir det te!!
Hoppas det går bra för er som för mig! :)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0