Torsdag 23 juni - I Kanada

I sverige är klockan just nu 03:15 på fredag (Midsommar)
.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej guys!! :D
Jag saknar er jättemkt!! Saknar typ allt o alla just nu men ja har det bra här. De första dagarna (förra helgen) gick maten inte alls bra och jag fick min mens o magen var svullen och jag kände mig så tjock och jag åt ganska mkt...I söndags så köpte jag träningskläder (behövde ju ändå och de va billigt här) köpte idrottsskor, sport BH och byxor o ett träningslinne. Så i måndags powerwalkade jag och joggade o tränade massor! :D Sen dess har jag powerwalkat flera gånger om dagen (med mamma) vi har gått till affärer och kollat på saker och sånt så har fått gör bra träning. Maten har också gått bättre sen i måndags även om jag äter och det blir lite godis o sånt tyvär :/ men försöker... Äter ändå nyttigt och en massa frukt så de e bra :) Har tackat nej till typ glass o sånt ibland oxå o de e ju bra o jag försöker dricka vatten till maten :)
.
Jag tog inte med min egna dator hit utan jag lånar syrrans. Så därför jag inte bloggat eftersom jag e rädd att hon ska kunna se.. men nu skiter jag i de o vill bara säga att jag har det bra och när jag kommer hem ska jag blogga en massa och vara jättenyttig och träna och få gör snygg kropp! :D Så om en vecka är jag hemma och ni e hemskt snälla om ni vill vara med mig då :D Då börjar jag om!
Hoppas ni alla har det bra! TÄnker på er nästan hela tiden!
Vet inte om jag kommer uppdqatera nått mer innan jag kommer hem men kanske...
Nu måste jag dra för mamma ropar på mig hehe :D
Men vi hörs puss på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det fortsatt bra där borta! :D

2011-06-27 @ 20:03:53
URL: http://mindsick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0