Studentdags!

Igår hade jag skolavslutning så nu har jag äntligen sommarlov! :D Känns inte så mkt men gött iaf! Ute spöregnar det och det suger ju! Stackars syrran som tar studenten idag i detta väder... Men kul för henne ändå att ta studenten! :D Ska snart till skolan och se när dom springer ut o så ska jag hänga rosor på några oså! :) Fu regnet!
.
Igår gick maten inte som jag planerat. Hade planerat jätte bra ju att äta 1 äpple, lite tacos på skolan och sen några pannkakor. Klarade mig jätte bra med äpplet och tacosen (åt inte mkt tacos alls och skippade brödet!) Men sen när jag kom hem så ville jag och kompis vara så jag pkte hen till henne och vi såg på film. Kollade på Pearl Harbor och GUD VAD JAG ÄLSKAR DEN FILMEN!!!! Såg den för första gången igår då och jag satt o har panikångest genom hela filmen HAHA o sen så grät jag lite oxå :S Men så fin och vacker... Aja back to the point. När vi hade mys så bakade vi kladdkaka och då blev det ju lite av den + grädde... Sen mot kvällen käkade vi lite pommes frites och kyckling. Åt inte så jättwmkt o de va bra! Sen när jag kom hem tog jag lite jordgubbar och glass. När jag låg i sängen på kvällen sen så kurrade magen o de va ju bra trots att jag ätit mkt.
Idag har det gått bra hittils. Endast ätit en kiwi och druckit en kopp te. Ska snart äta gröt så jag orkar fira systers student! Ska verkligen försöka att inte äta sött idag men familjen ville fika efteråt och då e de svårt att vara nyttig då jag typ inte tål det nyttiga. Sen fråga en kompis om vi kunde ha filmkväll och har vi de komemr de ju bli nått sött! O i morgon är de ju fest för syrran o då blir det mat. Men om jag inte äter så mkt innan eller efter i mrogn så e de ingen fara :)
Nu ska jag dra! Hoppas ni får en trevlig dag! Så kanske vi hörs senare ikväll! :) Puss<3
(svarar kommentarerna senare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0