Söndag 12 juni

Hejsan! :)
Igår var det både en bra och dålig dag! Min syster hade sin studentfest och då vart den en massa mat och de va så gott och ja åt så mkt :S Men jag rörde på mig ganska mkt igår och jag åt bara gröt till frukost o lite glass så det blev inte så mkt över hela dagen... Sen blev det en cupcake oxå på kalaset o pyttelite tårta. Den va inte god så åt bara typ två tuggor... Men som sagt rörde på mig lite igår oxå o de va ju bra...
Idag vaknade jag halv elva och käkade nyss frukost. Gröt som vanligt. Sen har jag bakat en kladdkaka och då åt jag lite smet. Kladdkakan är till min vän som jag ska åka till sen! Hoppas inte att dom kommer bjuda på en massa göttis ikväll... o isf ska jag inte ta för mkt! Till middag ska jag äta lite potatissallad, några skivor rostbiff och ett par kycklingklubbor.
Tänkte bara säga att jag är jätte jättefet! Vågar inte väga mig... O jag är rädd att jag aldrig kan börja vara duktig för nu ska jag vara med vänner till tisdag och på onsdag åker jag till Kanada... Men ska försöka!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

åå vad roligt med kanada :D vad ska du göra där? :)

2011-06-13 @ 21:25:01
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: ch

äsch, gör väl inget om man äter lite mer nån gång, hitta tillbaka bara, för det går inte med kladdkaka massor flera gånger om dagen, men nångång ibland är helt okej :)

2011-06-13 @ 23:26:11
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0