Hej! 1 juni<3

SÅÅÅ underbart att det är första juni och jag slutar skolan om 9 dagar!!!!!! :D Dock går jag bara tre dagar till för nu är jag ledig fram till tisdag och jag slutar torsdag. Så UNDERBART är ordet!
.
Kan tala om att helgen var rolig då jag var med vänner och vi va ute på en festival som är här där vi bor. Dock blev det ganska mkt mat :/ Eller ja mest sötsaker! :( Sen har det gått ganska bra förutom att i måndags åt jag en portion havregrynsgröt o sen en hemmagjort hamburgare och lite pommes. Den måltiden blev mycket kalorier men eftersom jag inte åt något mer under dagen än gröten tor jag inte att det blev för mycket! Igår gick åt helvete! Eller ja, käkade gröt, pasta och korvstroganoff i skolan. Sen 3 kulor glass. Sen lite mer glass hemma. Sen pasta och tonfisk röra, sen lite Ben&Jerry (ville smaka för har aldrig smakat) och sen blev det 2 tekakor, 2 koppar te och lite mer B&J. Så ja igår blev det mkt glass och kolhydrater! :(
.
Och jag mår så himla illa. Fattar inte vad det är. Mår illa hela tiden nu ju och nu har jag ingen aptit till att äta o de e ju bra! Magen börjar kurra men vet inte om jag ska äta för mår så illa. En kula i halsen känns det som! :( Plus att  jag börjar bli förkyld...
.
Har inte vågat väga mig heller. Antar att jag har gått upp hur mkt som helst! :(
Ha en bra första juni! Jag ska snart ut och va md mina underbara hästar<3

Kommentarer
Postat av: camilla

Hoppas du har haft en bra dag?:D

Lite nyfiken vilken b&j va de du smakade?:D

2011-06-01 @ 21:26:49
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Ana perfect

Hej på dig :) Vikttävlingen kommer att börja om från och med idag så skicka in en ny vikt! Tävlingen börjar om så får vi mer motivation :) Kram på dig

2011-06-05 @ 20:23:32
URL: http://anaperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0