Heaven doesn't seem far away anymore

Hejsan! Godkväll!
I morgn slutar jag ettan på gymnasie. Nu är det ÄNTLIGEN sommarlov! Som jag längtat! Skickade nyss in de två sista inlämningarna så de e skönt! :D
.
MEN jag har blivit så jävla fet att jag mår dåligt! :( Låren är bara fett alltihopa och magen ser gravid ur och brösten är gigantiska och armarna.... Åh bara fett överallt! Får panik! :O Ska försöka bättre nu när jag få sommarlov<3 Träna lite oxå! Men åker till Kanada i en och en halv vecka med mor och hur ska jag klara mig där? Kommer vell bli stor som ett hus...? O på lördag e de studentfest för syrran o då blir de en massa mat! Ska försöka ta nyttigt o inte för mkt!
Mår illa hela tiden fortfarande!
Har rört på mig mkt idag men känner mig ändå kass!
Har inte ätit så mkt idag men känns som jag har ätit alla mat som finns på jorden...
Vill bara vara smal! :(
.
Vet att jag suger på att blogga nu oxå... Kanske kommer bli bättre snart jag vet inte.
.
Hade shorts i går och idag hade jag klänning och jag kände mig så fet :( I morogn ska jag oxå ha klänning och usch de vill jag inte :S Vill ha mjukiskläder...
.
Iaf, Dagens in/ut:
  • 1 grape
  • 6 köttbullar, 1 mini potatis, sås o lingonsylt + lite sallad.
  • te o havregrynsgröt
UT: Promenader till o hem från skolan, i skolan och sånt, rida, mocka i hagen osv.
.
Inte så farligt in o ut ändå men känner mig jäätteeee feeeet! :S I morgon ska de serveras tacobufé i skolan o då måste jag äta lite! Tar typ gurka... skippar brödet nog för de e enklare att äta utan och då blir det inte så mkt kCal... Mamma skulle göra pannkaka på kvällen o tar typ 3 st eller nått. Kmr säkert bli glass till o de får gå. bättre än socker eller sirap... eller typ sylt o grädde... :S ÅH VILL BLI SMAL! MÅSTE BÖRJA TRÄNA igen nu! Ska verkligen försöka träna lite mer för nu har det inte blivit nått extra typ! MEn har haft så fullt upp och depprimerad och seg och trött och ja DÖD! :S
Puss på er om de finns nån kvar där ute som kikar in nån gång? <3

Kommentarer
Postat av: e

jag har lämnat bloggen helt till sidan jag också :o Det bara har blivit så , men ska försöka ta tag i det nu igen :)

2011-06-09 @ 22:32:00
URL: http://witheredflower.blogg.se/
Postat av: mary-kate

jag är kvar vännen!!



ta hand om dig och låt inte maten ta över ditt liv. <3

2011-06-09 @ 23:29:12
URL: http://anademandsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0